Subject: FW: Tõstamaa alevik, Kalli mnt 2C Hepa tankla
From: "Anna Palusalu" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Jun 2024 18:59:26 +0300

Tere

Palun minule.

Pärnu linn, Tõstamaa alevik, Kalli mnt 2C ülekäiguraja
projekteerimistingimuste taotlus

Tervitustega

Anna Palusalu
peaspetsialist
planeerimise osakond
kooskõlastuse üksus
+372 5850 7716

From: Antti Moppel <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 13, 2024 12:46 PM
To: Janek Lohu <[email-masked]>; Anna Palusalu
<[email-masked]>
Subject: Vs: Tõstamaa alevik, Kalli mnt 2C Hepa tankla

Tere,

Palume teie tingimusi allpoolnimetatud ülekäiguraja projekteerimiseks.
Palun edastage need [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Tervitades

Antti Moppel

From: Anna Palusalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 12, 2024 2:33 PM
To: Janek Lohu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tõstamaa alevik, Kalli mnt 2C Hepa tankla

Tere

Kooskõlastasime detailplaneeringu  04.07.2023 kirjaga nr 7.2-2/23/1321-3.
Sh on öeldud, et kõik riigitee kaitsevööndis kavandatud ehitusloa
kohustusega tööde projektid tuleb esitada Transpordiametile nõusoleku
saamiseks. Ristumiskoha puhul tuleb taotleda EhS § 99 lg 3 alusel
Transpordiametilt nõuded ristumiskoha projekti koostamiseks.

Ehk siis palun huvitatutud isikul või tema volituse alusel kolmandal
isikul saata meile vabavormiline taotlus ristumiskoha (ja/või
ülekäiguraja)  projekteerimiseks. Mõistlik on need ühe projektiga
projekteerida.

Üldjuhul on ülekäiguradadel erivalgustus, mis on erinev sõidutee
valgustusest. Küll aga täpsemad nõuded paneme ametlikku kirja.

Lugupidamisega

Anna Palusalu
peaspetsialist
planeerimise osakond
kooskõlastuse üksus
+372 5850 7716
 <http://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Janek Lohu < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, June 7, 2024 11:04 AM
To: Marek Lind < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Tõstamaa alevik, Kalli mnt 2C Hepa tankla

Tere !

Sain Pärnu Linnavalitsusest teie kontakti ja paluti pöörduda sellises
küsimuses, nimelt on Hepa OÜ detailplaneeringu kinnitamine selle taga, et
Tellija ei soovi sõlmida halduslepingut, mille raames on esitatud selline
klausel (nõue)

Tellija on nõus selle ülekäiguraja sinna rajama oma kuludega enne detaili
kinnitamist, sest see on soodsam, kui deponeerida 10 000 eurot (või
esitada panga garantiikiri).

Valgustus on olemas juba aleviku oma, kui teil ei ole muidugi
ülekäigurajale mingeid erinõudeid ?

Minu küsimus ongi – kas selline variant on võimalik ? Rajada sinna see
ülekäigurada ja mis selleks tegema peab ?

Janek Lohu

AS Paide MEK

Juhatuse liige

mob. +372 50 55 048

tel. 38 506 46

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.paidemek.ee <http://www.paidemek.ee/>

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist